No worries mate! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Renske Amerongen - WaarBenJij.nu No worries mate! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Renske Amerongen - WaarBenJij.nu

No worries mate!

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

07 December 2014 | Nederland, Nederland

Nog maar 2 weken/ 15 nachtjes / 359 uur om precies te zijn en dan vlieg ik naar Vancouver, Canada om Jeroen, Tarra, Tarra's vader Glenn en zijn vrouw Heidi te zien. Twee hele weken gaan we van elkaar genieten, zowel in Vancouver, als in het wintersportgebied Whistler. Hoewel ik al stuiterde toen ik de reis geboekt had, beginnen de kriebels nu ook wel weer een beetje te komen. Wat heb ik er onwijs veel zin in!!

De laatste paar dagen staan al een beetje in het teken van de reis: koffer tevoorschijn halen, wintersportspullen uitzoeken, wat reisbenodigdheden kopen enzovoorts. Natuurlijk wordt elk klein stapje gecommuniceerd naar de andere kant van de wereld en wordt het verschil tussen de leefwijze van Jeroen en van mij maar weer eens goed duidelijk. Waar ik alles tot in de puntjes voorbereid, houdt Jeroen zich vooral aan het credo 'No worries mate', oftewel: alles komt goed...


  • 07 December 2014 - 16:41

    Marianne Veerkamp:

    Leuk Renske dat je een blog hebt gemaakt. Kunnen wij vanuit Nederland lekker meegenieten.
    Tja het verschil tussen Jeroen en jou zal altijd blijven!!
    Geniet maar vast van het vooruitzicht van deze reis.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Renske

Actief sinds 07 Dec. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5642

Voorgaande reizen:

22 December 2014 - 06 Januari 2015

Vancouver en Whistler!

Landen bezocht: